Detta webbinarium har passerat datum.
Är ni intresserad av information kring lösningen, vänligen skicka e-post till info@sherpas.se
Välkomna på Sherpas kostnadsfria webbinarium som handlar om vår lösning Sherpas Kundportal i Microsoft Teams, onsdag den 15 dec kl. 14.00.
Vi kommer att visa hur ni med vår lösning kan samarbeta med era kunder och presentera information från affärssystem såsom Fortnox, D365, Pyramid Business Studio eller andra verksamhetssystem.
Vi kommer att beskriva hur ni kan samarbeta tillsammans med era kunder i Teams med hjälp av chatt, gemensamma filer, uppgifter, mötesanteckningar mm.
Låt era kunder exempelvis få följa utfall i projekten, budgeterat, rapporterat och fakturerat eller status i produktionen och på lagda order.
Genom att dela information i realtid från ert affärssystem till era kunder ökar kundnyttan genom ökad transparens och tillgänglighet samt så minskar personberoendet vilket i sin tur avlastar er personal.
Samla era aktuella avtal på ett och samma ställe och tillgängliggör dem för era kunder. Med möjlighet till digital signering får ni en enkel och smidig hantering av era avtal.
Sherpas Avtalsdatabas ger er en bra överblick och kontroll över avtalens status, ansvariga och utgångsdatum med påminnelse.
I anmälningsformuläret nedan har vi även lämnat en ruta för fritext, där kan ni skriva om det är något speciellt ni vill att vi ska fokusera på framöver eller specifikt för detta webbinarium:
Vi ser fram emot er anmälan
Skellefteå (Huvudkontor)
Skeppargatan 23, 931 29 Skellefteå
Växel: 0910-508 00
Stockholm
Växel: 08-622 26 00
Support: 0910-508 25
Support: helpdesk@sherpas.se
E-post: info@sherpas.se